قوانین و مقررات

جهت استفاده از پنل اس ام اس نیاز به بارگزاری مدارک زیر در سامانه می‌باشد.

حقیقی

کپی کارت ملی صاحب پنل یا شناسنامه

شرکت‌های حقوقی

  1. کپی کارت ملی مدیرعامل
  2. آخرین روزنامه‌رسمی شرکت (صاحب امضا در آن مشخص باشد.)

سازمان‌های دولتی

  1. نامه معرفی‌ نماینده‌ای که جهت استفاده از پنل مشخص می‌شود.
  2. مدرک مربوط به سازمان مربوطه

موارد مهم در قوانین پنل

  1. خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  2. درصورتی‌که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  3. مالیات بر ارزش‌افزوده به تعرفه‌ها اضافه می‌گردد.
  4. در صورت فسخ پنل کمتر از ۱ ماه ۲۰ % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود. و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.و درصورتی که بابت خط اختصاصی هزینه ای برشرکت متحمل گردد هزینه خط نیز کسر خواهد شد چون خطوط اختصاصی از اپراتور خریداری میشوند و شامل هزینه میشوند و همچنین در صورت مصرف شارژ هدیه روی پنل هزینه شارژ هدیه نیز محاسبه میگردد
  5. به دلیل اینکه شارژ خریداری‌شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  6. درصورتی‌که درخواست تغییر پنل را داشته باشید، هزینه برخی از خطوط هدیه محاسبه می‌گردد.

نحوه ارسال

  1. ارسال‌هایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  2. کلیه پیامک‌ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی – بهداشتی ، ترک اعتیاد و… بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامک‌های حوزه پزشکی بدون مجوز از سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می‌باشد.
  3. کلیه پیامک‌ها با محتوای غیراخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال پیامک از طرف بانک یا اپراتورها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
  4. ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده
  5. ارسال هرگونه تشییع‌جنازه از خط اختصاصی صورت می‌گیرد.

خدماتی شدن

  • شرایط خطوط خدماتی را مطالعه نمایید.
  • درصورتی‌که مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید می‌توانید از قسمت تنظیمات – ماژول خط خدماتی سامانه مدارک درخواست شده از شرایط خطوط خدماتی را بارگزاری نمایید.
  • در صورت تایید مدارک در ماژول خدماتی، اصل مدارک آپلود شده را ارسال نموده، پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی شدن قرار می‌گیرد.
  • در نظر داشته باشید خدماتی شدن خطوط با تایید ارتباطات سیار بوده و زمان خدماتی شدن نیز مشخص نمی‌باشد.

تنظیم قرارداد

  1. درصورتی‌که پنل مدیریتی باشد : پنل به نام مدیرعامل ثبت‌شده و قرارداد نیز به نام مدیرعامل می‌باشد و زمانی که قرارداد امضا می‌گردد نسخه دوم به همراه گواهی امضا مدیرعامل و کپی آخرین روزنامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسمی صاحب امضا ارسال می‌شود.
  2. هر کاربری که دارای پنل مدیریت می‌باشد موظف است مدارک کاربران خود را به‌صورت کامل آپلود نموده و پیام‌های کاربران را مانیتورینگ نماید( در صورت تخلف زیرکاربر ، مدارک کاربر اصلی به پلیس فتا اعلام می‌گردد).
  3. در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثرانگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف فعال می‌گردد(به‌صورت معمول پنل ۷ روز کاری غیرفعال می‌باشد).

موارد مهم

  1. در صورت فسخ قرارداد کمتر از یک ماه ۲۰% مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می‌شود، و در صورت تعداد ماه‌های بیشتر بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می‌گردد.
  2. به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می‌شود امکان بازگشت شارژ‌وجود ندارد.

ارسال از طریق BTS

درصورتی‌که درخواست ارسال BTS ارسال از طریق دکل‌های ایرانسل را دارید (تاریخ فرم شما باید ۷۲ ساعت اداری قبل از ارسال گردد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از ۵۰٫۰۰۰ عدد پذیرفته نمی‌گردد. ) در نظر داشته باشید اپراتور هیچ گزارش و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیام‌های شما ارائه نمی‌دهد و پیک لینک مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن پیامک‌ها نخواهد داشت.

آخرین دیدگاه‌ها

    بایگانی‌ها

    دسته‌ها